Thursday 16 February 2012

iloveyouuuu friend :'>

Dear friend yg bername 'Kiasatina Bashirah' . sorry , aku kene block kau . Itu semue demi kebaikan kau . Kau akan jmpe kwn yg lagy baik dari aku. Percayela :) Shera , simpan kenangan yg pernh kite lalui , lupekan masalah yg prnh kite alami. smue tu dugaan . Aku taknak kau jadi budak yg tak baik mcm aku . Please Shera?

Lupekan aku !
Jgn ingat aku !
Benci aku !
Jngn prnh sayang aku !

Please? Itu je yg aku nak! Benci aku! Aku bukan kwn yg baik. Please? Bljr je tau dkt Alam Damai tu? smue skola je same weh. Kau pon bole kan hidup tanpe aku ^.^ Mulai skrg, aku cube untok jaohkan diri dari kau, smue ni demi kebaikan kau. Bashirah, jgn pernh kurg ajar dgn mak kau eh? Dgr ckp dia, die buat smue tu demi kebaikan kau. jgn hampekan perasaan seorang ibu . Assalamualaikum :)

Iloveyou <3